Toyota ProAce Max je prerušeni Fiat Ducato
Ono što je pre nekoliko godina bilo nemoguće, pre saveza sa Stellantisom, sada je dostiglo novi nivo. Toyota, koja je svoju strategiju vezanu za komercijalna vozila započela sa modelima ProAce i ProAce City, oba sa svojim odgovarajućim putničkim varijantama Verso, ponovo pravi korak napred premijerom najvećeg kombija japanskog brenda.
Taj potez je bio više nego jeftin za Toyotu, jer je napravljen čistom i jednostavnom promenom amblema na obnovljenom Fiatu Ducato, od kojeg je nasledila sve svoje najnovije inovacije. Nova Toyota ProAce Max je najnoviji novitet japanskog proizvođača, iako je jedan od najstarijih kombija iz cele serije koji se prodaje na evropskom kontinentu.
Uprkos tome, njegovi farovi imaju LED tehnologiju kao standard, pa čak i aluminijumske felne koji daju sportskiji izgled, standardno ili opciono u zavisnosti od završnog nivoa. Ista stvar se dešava i u unutrašnjosti, koja može imati bežično povezivanje Apple CarPlay ili Android Auto integrisane u multimedijalni sistem sa navigatorom.
Toyota nije pokazala enterijer, a nema ni potrebe, jer će biti isti kao kod Ducata, sada sa digitalnim ekranom za instrument tablu i još jednim ekranom osetljivim na dodir na centralnoj konzoli.
Brend je istakao velike mogućnosti koje će ponuditi novi ProAce Max u šest konfiguracija zasnovanih na dva međuosovinska rastojanja, tri dužine i tri visine sa maksimalnom zapreminom tereta do 17 kubnih metara, pored odgovarajuće transformacije po zahtevu kupaca sa kabinom sa jednim ili dva reda sedišta i šasijom. Imaće klizna vrata koja se otvaraju na desnoj strani i dva vrata pozadi, sa otvaranjem do 270 stepeni.
Za sada, Toyota je samo potvrdila novi ProAce Max kao električni kombi, ne pominjući nikakvu dodatnu termičku opciju sa dizel motorom kao što je dostupno u Ducatu. Port za punjenje baterije nalazi se u istom priključku za punjenje goriva, pored vozačevih vrata, nasleđujući isti pogonski sistem: prednji elektromotor koji će proizvesti maksimalnu snagu od 200 kW uz maksimalnu autonomiju od 420 kilometara po WLTP-u.
AutoRepublika